Drive digital

Digitalisering is geen keuze meer. Het is een must ... en toch is het bij vele organisaties een struggle om de daad bij het woord te voegen ...

Binnen het Prospect to Cash domein is deze evolutie ook heel erg merkbaar o.a door:

e-signing: het digitaal ondertekenen kan heel verschillend zijn afhankelijk van o.a. de wettelijke tegenstelbaarheid.  

e-invoicing: van een factuur evolueren naar een slim & interactief document ... de factuur is en blijft het meest gelezen document en da's een prima opportuniteit die vele organisaties onbenut laten

e-payments: betalen in 1 klik, vlot betalingsverkeer verhoogt uw klantentevredenheid

robotisering: interacties met uw klanten via een digitale weg - heel efficient, kostenbesparend en hoge kwaliteit

machine learning: data is een gigantische bron aan informatie. Laat ons die vooral gebruiken in het nemen van beslissingen en daaruit leren

chatbots: efficiente en kostenbesparende communicatie met uw klanten, laat de repetitieve taken over aan de robot en focus uw organisatie en haar medewerkers op de meer complexe taken. Ook de medewerkerstevredenheid zal er door stijgen

Digitaal is het nieuwe 'normaal' - ook binnen de prospect to cash cycle zijn de toepassingen legio. LuVerCon helpt u bij uw keuze voor de juiste aanpak, het kiezen van de leveranciers die best bij uw noden passen, het uittekenen van uw concrete en snel toepasbare digitale noden.